vrijdag 16 februari 2007

De eerste keer

De eerste keer bloggen.

Misschien een goede gelegenheid om een introductie te schrijven, nietwaar?

In dit blog draait het om "de wereld". Politiek, milieu, eerlijkheid, actuele ontwikkeling, whatever. Het gaat om de grote gebeurtenissen en de kleine dingen. Het gaat om... alles eigenlijk.

Jij, de lezer... wie ben jij? Misschien iemand die een beetje aan het googlen is en op de een of andere manier hier terecht is gekomen? Of iemand die een van mijn toekomstige posts leest en terugbladert naar de intro? Geen idee. Ik heb geen beeld van het publiek waarvoor ik schrijf. Ik zet gewoon op papier, nou ja, online, wat mij bezig houdt. De rare dingen, de tegenstrijdigheden die mensen soms vertonen, vaak op het Journaal (zoals Wouter Bos, die alleen Premier wilde worden en anders gewoon fractieleider zou blijven... right, of iemand die rijk wordt met goedkope vliegtickets en dan geld gaat uitgeven aan CO2 compensatie... dat werk).

We zien wel waar het schip strandt. Als niemand dit leest, geen probleem, dan ben ik het in ieder geval kwijt.

Oh, dus je wilt weten wie ik ben? Hmmm, eigenlijk niet zo een zin om teveel info te geven, maar vooruit. Ik ben afgestudeerd HBO-er, heb een paar jaar gewerkt en toen weer gaan studeren. Hopelijk zal ik in de zomer van 2007 klaar zijn en weer de arbeidsmarkt op gaan.

Ik ben redelijk gelukkig met mijn leven en enorm begaan met wat er op de wereld gebeurt.

Ik denk dat dat wel voldoende is....

Geen opmerkingen: